COMPROMIS

Aquest és el blog del nivell COMPROMIS del CAU. En aquest blog podrem vorer les diferents activitats i reflexions que fem cada dissabte. A més, compartirem moments importants per a nosaltres amb els nostres companys.

lunes, 9 de septiembre de 2013

INSTITUT Firmado:Rosella

Espere que TOTS s'ho passeu molt be en el institut igual que jo, encara que no estiga en els meus AMICS i companys. FELIÇ CURS :))
Publicado por Unknown en 12:54 No hay comentarios:
Enviar por correo electrónicoEscribe un blogCompartir en XCompartir con FacebookCompartir en Pinterest
Entradas más recientes Entradas antiguas Inicio
Suscribirse a: Entradas (Atom)

Archivo del blog

  • ►  2014 (2)
    • ►  septiembre (1)
    • ►  febrero (1)
  • ▼  2013 (22)
    • ►  octubre (1)
    • ▼  septiembre (1)
      • INSTITUT Firmado:Rosella
    • ►  agosto (1)
    • ►  julio (3)
    • ►  junio (1)
    • ►  mayo (3)
    • ►  abril (3)
    • ►  marzo (1)
    • ►  febrero (5)
    • ►  enero (3)
  • ►  2012 (15)
    • ►  diciembre (15)
Tema Filigrana. Con la tecnología de Blogger.